Verkoopmodel voor internet

Verkopen via internet is ideaal…

Verkopen via internet is ideaal. Een internetwinkel is 24 uur per dag, 7 dagen per week en 365 dagen per jaar geopend. Door het creëren van een perfecte verkooppagina en het aantrekken van voldoende bezoekers kan een aantrekkelijke afzet behaald worden zonder dat je er omkijken naar hebt. In het rekenmodel hieronder zie je een voorbeeld.

Rekenvoorbeeld

Een fietsenmaker verkoopt een Gazelle-racefiets voor €500 in zijn winkel in Enschede. De marge op de fiets is 40%, dus €200. De fietsenmaker wil zijn afzet vergroten en besluit online fietsen te gaan verkopen.

De fietsenmaker richt een perfecte verkooppagina in en weet aan 5 van de 100 bezoekers een fiets te verkopen, dus €2.500 omzet en €1.000 marge per 100 bezoekers.

Door de juiste online instrumenten in te zetten en technieken toe te passen weet de fietsenmaker voldoende bezoekers naar de verkooppagina te trekken. Gemiddeld kost hem dit hem €0,50 per bezoeker, dus €50 kosten per 100 bezoekers.

Zijn winst per 100 bezoekers is dus €1.000 – €50 = €950.

Waarom doet niet iedereen dat?

In principe kan iedereen verkopen via internet! Er zijn echter een aantal problemen waar veel ondernemers op stuiten wanneer zij zich online gaan begeven;

  • Gebrek aan kennis;
  • Te weinig ervaring met internet;
  • Gebrek aan technische bagage;
  • Het overzicht ontbreekt;
  • Geen vertrouwen;
  • Te groot risico.

Om al deze obstakels te omzeilen heb ik een “Verkoopmodel voor internet” ontwikkeld, dat ook op jouw business toegepast kan worden!

Verkoopmodel voor internet door internetondernemer Gijs Heerkens.

Verkoopmodel voor internet

In het “Verkoopmodel voor internet” wordt rekening gehouden met alle facetten van online verkopen. Ik verzorg het gehele proces voor je;

  • Ik koop een goede domeinnaam voor het product;
  • Ik koop webruimte om de website op te draaien;
  • Ik richt een perfecte verkooppagina in voor het product;
  • Ik richt een blog in;
  • Ik zet de basis voor een mailinglijst op;
  • Ik draag onderwerpen voor blogartikelen aan;
  • Ik integreer een betaal- en offertesysteem in de website;
  • Ik zet de juiste online instrumenten in om voldoende bezoekers naar de website te trekken;
  • Ik optimaliseer de verkooppagina met behulp van diverse testen;
  • Ik zet mijn kennis van en ervaring met het internet volledig en voortdurend in.

Het “Verkoopmodel voor internet” werkt volledig volgens het principe van “no cure-no pay“, waardoor je geen enkel risico loopt.

Extra verkoop, zonder risico

Ik kan het “Verkoopmodel voor internet” ook voor jou volledig gratis opzetten volgens de hierboven besproken punten. Je maakt dan gebruik van mijn expertise om extra verkopen te genereren. Vervolgens breng ik per online bestelling een partnerbijdrage van 25% van de omzet in rekening (maandelijkse creditfacturatie). Je hebt hierbij natuurlijk zelf de keuze of je de partnerbijdrage in de online verkoopprijs verrekent.

Jouw voordelen…

  • Je bepaalt zelf de online verkoopprijs van het product;
  • Je betaalt alleen wanneer er daadwerkelijk iets verkocht is;
  • Je kunt vooraf berekenen wat je extra winst zal zijn;
  • Je hebt er zelf geen omkijken naar;
  • Orders worden door mij naar je doorgestuurd;
  • Je houdt het product zelf in beheer en verstuurt rechtstreeks naar de eindklant;
  • Ik ga een samenwerking voor onbepaalde tijd met je aan. Je kunt er dus op elk gewenst moment mee stoppen als het niet bevalt.

Let op: Vanwege de tijdsinvestering vanuit mijn kant kan ik met maximaal 25 partijen de samenwerking aangaan. Als je interesse hebt, wacht dan niet te lang met je aanmelding!

Ik verheug me erop om met je te gaan samenwerken!

Neem direct contact met me op:

Naam:

E-mailadres:

Opmerkingen:

Andere internetconcepten:

GRATIS e-book! Deel 2 van "Zes webtools die je leven makkelijk maken". Download nu gratis